dijous, 22 d’abril del 2010

ADDITIUS


JO: La meva mare ha trobat unes galetes noves que m’agraden molt però ara estem de proves. Si em van bé ja us diré quines són.
LA MEVA MARE: En teoria i segons els ingredients se les pot menjar però anem amb prudència. Quan era més petit menjava unes galetes que li encantaven, però passat un temps va començar a tenir diarrea i no trobàvem la causa. Un dia vam anar a un forn on tenien un fullet amb la llista dels additius alimentaris (el tinc penjat a la nevera). I allà vam descobrir que moltes galetes porten lecitina que s’utilitza com a emulgent dels greixos, però la lecitina pot sortir de la soia o del rovell de l’ou. Si només diu lecitina és que ve de l’ou !!! En cas contrari posa lecitina de soia. I, què portaven aquelles galetes que tant li agradaven? Lecitina, i a què és al·lèrgic el Pau? A l’ou. Total, que va deixar de menjar aquestes galetes i es va acabar la diarrea. Compreneu per què estem de proves oi? Aneu amb compte al introduir aliments nous i vigileu els ingredients, de vegades els canvien sense avisar !!!!!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada