diumenge, 25 de març del 2012

Palmeres de pasta de full sense ou ni mantega

JO: Avui hem preparat de postres palmeres de pasta de full. Mmmmm! que bones! Feia masses dies que els meus pares no podíen preparar postres nous....

LA MEVA MARE: Una bona amiga em va explicar com fer-les. És molt fàcil i molt ràpid si compres la pasta de full feta. Jo he comprat la de la marca "La Cocinera" perquè els seus ingredients són compatibles amb les al · lèrgies de Pau
 
JO: El pare diu que el proper dia farà ell la pasta de full.

EL MEU PARE: Les làmines són rodones, per això és millor que les retallis i les converteixis en un quadrat. Després li tires sucre per sobre, (jo ho he fet amb sucre de canya) i finalment li passes lleugerament el corró per sobre. Quan ho hagis fet, doblega la làmina pels dos extrems fins al centre, torna a tirar sucre per sobre i torna a passar el corró. Això ho has de repetir fins que la làmina quedi com un rotllet. Després el talles a rodanxes d'1 cm. amb un ganivet molt esmolat.

Posa les palmeres en una safata de forn deixant espai entre ellesja que al pujar la pasta de full augmenten de mida i les cous al forn, prèviament escalfat a 220 º C, durant uns 10 minuts fins que estiguin daurades, els hi dones la volta i cous 2 minuts més.

LA MEVA MARE: Us passo també el link de "La Cocinera" on hi ha un video que explica com fer-ho.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada